Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen over Tickli. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via onze Support afdeling.

Veelgestelde vragen als Bezoeker

Als bezoeker van activiteiten kunt u hier veelgestelde vragen vinden

Dat is niet fijn, maar geen zorgen, dat kunnen we voor je oplossen.
-- KLIK HIER -- om je tickets opnieuw op te vragen.

Of neem contact met ons op via support@tickli.nl (onder vermelding van je naam , e-mailadres en welke tickets je mist) of bel 043-6098536. Wij sturen je dan de tickets (met unieke barcode) nogmaals per mail toe.

Het is niet mogelijk om gekochte tickets te annuleren, behalve als een evenement afgelast of verschoven wordt. Zie hiervoor onze Algemene Voorwaarden.

Je ontvangt een mail met een link naar een PDF bestand met daarop een QR-code, welke direct scanbaar is vanaf je mobiel. Het is optioneel om deze PDF te downloaden en vervolgens te printen, maar denk aan het milieu en toon je tickets op je mobiel. Een QR code is maar een keer te scannen. Dupliceren heeft daarom geen enkele zin.

Tickets zijn niet telefonisch te bestellen, alleen online via deze site.

Bij ons kun je betalen met iDEAL, Creditcard (Mastercard/VISA), Sofort Banking, Giropay, Bancontact, KBC en PayPal (bij PayPal zijn de servicekosten hoger)

Als je een foutmelding krijgt op het moment dat je wilt betalen is dat natuurlijk heel vervelend. Wellicht dat er een storing was ergens in het betalingsproces, waardoor geen verbinding tot stand gebracht kon worden. Controleer eerst of het geld van je rekening is afgeschreven. Indien dit niet het geval is, dan kun je opnieuw een bestelling plaatsen. Als het geld wel is afgeschreven, maar je hebt geen tickets ontvangen, neem dan contact met ons op.

Heb je de bestelling net gedaan? Wacht dan nog heel even af, het kan soms even duren voordat de tickets per e-mail worden verzonden. Heb je na een tijdje nog steeds geen ticket in je mailbox? Geen paniek, gekochte tickets kunnen door onze support afdeling nogmaals per mail toegestuurd worden. Neem daarvoor contact met ons op.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je kunt het ticket wel aan iemand anders overdragen. Bij de entree wordt niet op naam gecontroleerd, maar op de unieke QR code van het ticket.

Wij respecteren jouw privacy en zorgen ervoor dat jouw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. Alle informatie aangaande persoonsgegevens wordt in overeenstemming met de Europese Privacy-regelgeving, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en Nederlandse richtlijnen verwerkt. Voor een volledige beschrijving van wat Ticketshop Limburg / Visit Zuid-Limburg met jouw persoonsgegevens doet, verwijzen wij naar onze Privacyverklaring.

De servicekosten dekken o.a. de kosten voor beheer, support en promotie van de ticketshop. De servicekosten betaal je per bestelling, niet per ticket. Bij het kopen van meerdere tickets en/of verschillende soorten tickets, betaal je maar 1x de servicekosten.

Ja, dat is zeker mogelijk via onze vaste resellerpartners:

  • Visit Zuid-Limburg Shop - Gulpen
  • Visit Zuid-Limburg Experience Heerlen
  • Visit Zuid-Limburg Experience Sittard
  • Visit Zuid-Limburg Experience Valkenburg
  • Visit Zuid-Limburg Servicepunt HUB Kerkrade
  • Visit Zuid-Limburg Servicepunt Minli Landgraaf
  • Visit Zuid-Limburg Servicepunt Readshop Beek
  • Visit Zuid-Limburg Servicepunt Kiosk Born
  • Maastricht Visitor Center

Extra voordeel, je betaalt geen hier geen servicekosten

Stuur een mail naar support@tickli.nl onder vermelding van je naam, e-mailadres en ordernummer en wij sturen je een factuur toe.

Veelgestelde vragen als Organisator

Organisaties die hun activiteiten aanbieden via Tickli kunnen hier veelgestelde vragen vinden

Tickli Ticketshop Limburg biedt jouw als organisatie de mogelijkheid om volledig kosteloos gebruik te maken van het systeem. De kosten voor het aanschaffen van een online ticket worden doorberekend aan de koper ervan. Als organisatie heb je echter ook de optie om zowel de fee als de servicekosten voor eigen rekening te nemen. De keuze is volledig aan jou. De tarieven vind je hier.

De ticketshop is niet alleen beschikbaar in het Nederlands, maar ook in het Engels, Duits en Frans.

Al jouw verlopen activiteiten vind je terug in het archief. Het archief vind je bovenaan de pagina van je lopende activiteiten.

Je kunt de scan apps vinden via de onderstaande links

Mobiele scan app

Desktop scan app (Werkt offline na inladen tickets)

Online scannen

Bezoekers kunnen hun tickets altijd fysiek kopen bij een van de Visit Zuid-Limburg Shop en Experiences.

  • Daarnaast zijn er meerdere reseller adressen waar de tickets fysiek verkocht worden o.a. bij hotels en VZL servicepunten.

  • Er is ook een mogelijkheid om een eigen reseller bij ons aan te geven. Wij maken een reseller account voor de locatie aan en zij bestellen real-life de tickets voor de bezoekers. Hierdoor hebben ze geen waardepapieren in huis.

  • Zogenaamde “hard copy” tickets kunnen door Visit Zuid-Limburg geprint worden. Deze kunnen door jullie op een gewenste plek verkocht worden. Overgebleven tickets worden teruggenomen en verrekend op de eindfactuur. De “hard copy” tickets dienen bij Visit Zuid-Limburg opgehaald en teruggebracht te worden.

  • Zelf kan je gastenlijst tickets aanmaken, printen en fysiek verkopen. Houdt hier rekening mee dat elk aangemaakt ticket in rekening wordt gebracht aan het einde van de activiteit. Lever daarom altijd de overgebleven tickets in bij Visit Zuid-Limburg. Let wel op, gastenlijst tickets worden nooit van de capaciteit afgetrokken en dient handmatig bijgehouden te worden!!

Indien je een activiteiten moet annuleren , dan is het belangrijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om de situatie te bespreken.

Bijvoorbeeld wanneer het activiteit verplaatst wordt of zelfs helemaal niet meer doorgaat en je bezoekers hun geld terug moeten krijgen.

Wij hebben een speciale Tickli demo omgeving gemaakt. Hiermee kan je alles testen wat er allemaal in het systeem mogelijk is.. Vraag kosteloos via support@tickli.nl een account aan en wij zorgen dat je een inlog ontvangt met een handleiding.

Aan het begin van elke nieuwe maand ontvang je het geld van de afgelopen maand verkochte tickets (excl. fee). Daarbij ontvang je gelijk een gespecificeerde factuur .

Dat is zeker mogelijk. Meeste organisaties gebruiken een link om te verwijzen naar de ticketshop die via het beheer is gemaakt. Deze link kan je verwerken onder een knop op je website of via social media kanalen.

Het insluiten van je Ticketshop op je eigen website behoort ook tot de mogelijkheden. Hiervoor maak je gebruik van een Embed Code die je uit het beheer haalt. Dit verloopt via een embed code om de Ticketshop met een iframe op je eigen website in te sluiten. De betaling verloopt niet via het iframe, deze wordt doorgestuurd naar een nieuw tabblad.

Voor een speciaal vast tarief van € 50,00 (excl. BTW) per registratie activiteit kan je Tickli gebruiken als registratiemodule. Wil je Tickli voor meerdere registratie activiteiten gebruiken? Geen probleem. Informeer naar de mogelijkheden via de mail

Je voorkeuren aanpassen